sobota, 9 lipca 2016

Różowy



Hej wszystkim!!  Przepraszam, że mnie tak długo nie było. Miałam bardzo dużo obowiązków 😖 ale już jestem 😊 obiecuję że nadrobię moją nieobecność na waszych blogach.                                                                     ***                                                                           Przeczesałam lekko różowymi palcami swoje długie, różowe loki.                                                                 -Pink!-usłyszałam z dołu krzyk mamy -Wychodzę!                                               
        -Dobrze, mamo! Miłego dnia.                                                                                             
       -Baw się dobrze, skarbie. Papa                                                                                    
        Gdy tylko usłyszałam trzask drzwi podeszłam do szafy i wyjęłam z niej krótką, koronkową sukienkę w kolorze morza, która podkreśla moje oczy. Ubrałam się, a po chwili zeszłam na dół i wyszłam z domu.                                                                                                                                                                                                                               ***
         Opierałam się o lekko różową spróchniałą korę drzewa i wpatrywałam się w krajobraz przed sobą. Wyjęłam z torby zeszyt w odcieniu różu arbuza z napisem ,,Pink" i zaczęłam szkicować otaczający mnie świat. Pudrowe źdźbła trawy, różowa tafla wody, drzewa koloru malin, z których spadały pojedyncze, poziomkowe listki.                                                            
         - Wow,Pink. Nie wiedziałem, że tak pięknie umiesz rysować. -usłyszałam za sobą głos Dark'a.                                                     
          Nie musiałam się odwracać żeby wiedzieć, że chłopak ma na sobie czarną bluzkę z rubinowym napisem  ,,Unicorn is real" i długie, bordowe jeansy. Uśmiechnęłam się, gdy chłopak przeczesał swoje włosy, równie różowe jak moje. Wiedziałam, że tak naprawdę jest zupełnie inny niż go widzę.                                                                                                              
          -Jesteś największą optymistą jaką w życiu poznałem- Dark uśmiechnął się.                    Wszyscy mi to mówią. Jestem tak wielką optymistką, że widzę wszystko na różowo.                                                      ***                                                                                     
           To na tyle 😊 dajcie znać czy wam się podoba, mam nadzieję, że tak.
                                 Buziaki, Luna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz