poniedziałek, 25 kwietnia 2016

O mnie

Ponieważ w zakładce ,,O mnie" na Google + nie jest za dużo o mnie napisane postanowiłam opisać Wam siebie.  Jestem Milena Nina. A więc mam 12 lat, ale chodzę do 1 gimnazjum ponieważ poszłam o rok wcześniej do szkoły. Urodziłam się 17 lipca 2003.  Mam proste blond włosy do ramion(kiedyś miałam do pasa) i szaro- zielone oczy. Mam siostrę- Magdę ,która ma 23 lata. Jestem spod znaku raka. Nienawidzę się uczyć. Uwielbiam czytać książki i pisać :) Lubie Naruciaka i wszystkie moje misie nazywają się Andrzej :D.  Kiedyś nie lubiłam czytać. moja przygoda z czytaniem rozpoczęła się od przeczytania Harry'ego Pottera. Oglądałam film na podstawie tej serii i moja siostra przyszła i powiedziała, że najpierw się czyta, a potem ogląda. No więc zaczęłam czytać i ... do dziś jestem wielką fanką Harry'ego Pottera :D . Mój pseudonim to Luna. Mój chłopak(Maks) stwierdził, że jestem podobna do Luny z Harry'ego Pottera i zaczął mnie tak nazywać(oboje lubimy Harry'ego!! :D). Teraz wszyscy mnie tak nazywają, mimo że już z nim nie chodzę. To chyba tyle! Jeśli o czymś nie napisałam proszę powiadomcie mnie o tym w komentarzach.
                                                                                                                                                 Buziaki :*
                                                                                                                                                       Luna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz